WEB 3.0, NFT таштучний інтелект

куди рухається б’юті-індустрія

Персоналізація та технології штучного інтелекту

Під час пандемії персоналізація стала основою онлайн-формату роботи зі споживачем. Пандемія затихла, здобутки залишилися. З допомогою штучного інтелекту клієнти з будь-якої точки світу можуть перевірити стан шкіри, рівень UV випромінення, приміряти та підбирати відтінок фарби для волосся, тонального крему чи навіть протестувати весь макіяж перед його нанесенням.

Тренд на унікальність не лише штовхає компанії для розвитку та удосконалення. Передусім він значно полегшує досвід підбору та використання продуктів для кожного користувача.

Кастомізація продуктів у домашніх умовах

У 2021 році Yves Saint Laurent Beauty презентували інноваційний девайс Rouge Sur Mesure, який дозволяє за допомогою застосунку підбирати, змішувати та отримувати свою унікальну версію культової губної помади Velvet Cream Matte Finish.

В основі пристрою закладена технологія Perso, що її розробляли в інкубаторі L’Oréal впродовж 5 років для підбору унікального кольору тонального крему, тіней чи помади.

гортай

переглянути

Гаджет вартістю $299 заряджається за допомогою USB і працює без підзарядки до 7 днів, що робить його чудовим супутником для подорожей, у які так незручно возити кілограмові косметички. А коли фарба у картриджах закінчиться, власники пристроїв зможуть придбати рефіл за $89.

Пристрій функціонує як принтер, що містить картриджі з трьома кольорами рідкої матової помади. Користувач може обрати колір із кількох тисяч доступних у мобільному застосунку або сфотографувати будь-який об’єкт, а програма підбере відповідний відтінок губної помади.

Онлайн-діагностика акне

Простий у використанні застосунок Effaclar Spotscan від La Roche-Posay дозволяє отримати детальний звіт про стан шкіри протягом 2 хвилин. Усе, що потрібно, — це підвантажити фото свого обличчя в систему. Далі технологія визначає ступінь вираженості акне за шкалою від 0 до 4+, підбирає унікальний догляд, а в разі необхідності пропонує звернутись до дерматолога.

Мобільний застосунок також дозволяє вести щоденник, щоб відстежувати зміни, що відбуваються зі шкірою в процесі лікування, та аналізувати, які фактори впливають на стан шкіри.

Віртуальне тестування продуктів

Під час пандемії на ринок вийшла низка розробок, що за допомогою технологій штучного інтелекту дозволяли примірити взуття чи одяг онлайн. Разом із тим з’явилася і віртуальна примірочна для макіяжу. Розробка чудово підійде тим, хто любить експерименти з мейком, але ненавидить невдачі. Адже дозволяє підібрати та відтестувати мейк для будь-якого відтінку шкіри, а також побачити, як він виглядатиме з усіх ракурсів.

Зробіть селфі або завантажте фото обличчя з галереї, а решту роботи візьме на себе технологія ModiFace. Використовуючи розробку, ви не лише вбережете себе від невдалих експериментів, а й заощадите кошти на покупці продуктів, які вам не підійдуть.

Смарт-догляд за бровами

гортай

Переглянути

Сама фарба легко видаляється за допомогою звичайних засобів для демакіяжу. Brow Magic поступить у продаж у цьому році. Ціна поки не відома.

У 2023 році L’Oréal спільно з корейським стартапом Prinker презентували принтер для догляду та фарбування брів — Brow Magic. Обладнаний 2400 соплами, які друкують із роздільною здатністю 1200 dpi, гаджет дозволяє обрати товщину та форму брів у застосунку та нанести на обличчя за допомогою аплікатора.

Інтеграція у METAVERSE

Б’юті-індустрія розвивається також і у WEB3. Сама ідея віртуальної косметики в метавсесвіті може видатися суперечливою та складною для розуміння. Однак, якщо врахувати, що косметичні бренди використовують метавсесвіти для просування соціальних ініціатив, напрям видається більш ніж перспективним.

NFT на підтримку художниць

У грудні минулого року один з провідних виробників косметики та доглядових засобів випустив колекцію з NFT у співпраці з 5 художницями, які створили картки, натхненні відтінками червоного в рамках нової лінійки губних помад L'Oréal Paris Reds of Worth by Color Riche

Художниці отримають 100 % прибутку з первинної виручки, а частина вторинних прибутків буде передана в підтримку ініціативи Women of Worth.

Переосмислення ритейлу у WEB 3.0

На початку 2023 року L'Oréal оголосила про початок інвестицій у Digital Village — платформи-метавсесвіту та NFT-маркетплейсу для брендів, творців і спільнот. Digital Village створює тривимірні віртуальні світи, де юзери можуть придбати косметику чи одяг у віртуальних крамницях компаній.

На думку розробників майданчика, покупки у звичайних онлайн-магазинах обмежують досвід та взаємодію клієнтів з брендами, і саме цю проблему покликані розв’язати тривимірні метавсесвіти, засновані на технології WEB 3.0. Віртуальне мистецтво та культура обіцяє стати новим великим проривом для брендів косметики та одягу.

Розширена взаємодія з аватарами у Ready Player Me

У 2022 році L'Oréal почала партнерство з кросігровою платформою Ready Player Me. Зачіски та макіяж від L’Oréal та Maybelline New York можна використовувати на аватарах.

Компанія-розробник зауважує, що це партнерство дозволяє краще оцінювати потреби споживачів та вивести сприйняття краси на новий рівень.

Понад як 2000 геймерів по всьому світу допомагають компанії досліджувати нові коди краси. Завдяки їхній творчості разом із технологіями L'Oréal створюється унікальний простір для самовираження, що відображає різноманітність світу за межами «фізичного».

Турбота про довкілля

Перехід з пластикового паковання до картонного, переробка відходів та зменшення вуглецевого сліду в останні роки стали такою собі базою sustainability в б’юті-індустрії. А як щодо заощадження води та зменшення пластикових відходів? Ці та інші цілі вже сьогодні успішно досягаються та впроваджуються за допомоги нових технологій.

Відповідальне використання води під час миття волосся

Думаєте, заощаджувати воду — це мити голову раз на два тижні? Нові технології пропонують більш свідоме та екологічне споживання без компромісів із відчуттям чистоти та доглянутості. Презентована у 2021 році технологія, розроблена за участі швейцарської компанії Gjosa, дозволяє зменшити споживання води під час миття волосся на 69 %.

гортай

Переглянути

Завдяки розробці, процес змивання шампунів, кондиціонерів та бальзамів стає ефективнішим та ощадливішим, пристрій також дозволяє контролювати використання води та електроенергії під час фарбування волосся.

В основі роботи Water Saver — принцип розподілення повітря, що використовується в ракетних двигунах. У продукті вартістю $299 цей принцип застосовується до води: краплі зіштовхуються в заданому напрямі та рівномірно розподіляються. Це дозволяє водночас і зменшити їхній розмір, і збільшити швидкість потоку. В Україні запуск Water Saver запланований на 2023 рік.

Пристрій для домашнього фарбування волосся

Інноваційний прилад Colorsonic дозволяє фарбувати волосся вдома швидко та охайно. Представлений у 2022 році, гаджет нагадує фен-розчіску, але знизу має картридж, що містить 40 різних відтінків фарби для волосся. За допомогою застосунку, користувачі можуть обрати потрібний відтінок, а пристрій змішає фарбу з урахуванням типу волосся.

Важливий не лише комфорт, а й екологічна складова — пристрій Контролює обсяг споживаної фарби та допомагає скоротити кількість одноразових пластикових матеріалів, які необхідні для фарбування звичайними фарбами. А після того, як фарба у картриджі закінчиться, споживач зможе придбати новий і користуватися девайсом далі.

Вихід на ринок США планується вже у 2023 році. Ціна поки невідома.

Інклюзивність

Тренд на інклюзивність, заданий кілька років тому не просто прижився, а й активно розвивається. Бренди не лише залучають людей з інвалідністю до роботи в командах та рекламних кампаній, підтримують гендерну рівність та етнічне різноманіття, а і пропонують користувачам інноваційні підходи до макіяжу. Новий напрям — доступність та відповідність різним потребам споживачів. Сучасні технології прискорюють цей процес та допомагають компаніям у його реалізації.

Смарт-підбір відтінку тонального крему

У 2019 році Lancôme презентував технологію Shade Finder, що дозволяє забути про неправильно підібраний тон. Це особливо актуально для людей з темним кольором шкіри, які ще донедавна не мали достатнього асортименту тональних засобів. Тепер за допомогою ручного аналізатора споживачі зможуть за лічені хвилини підібрати колір тонального крему, який ідеально підійде під їхній тон шкіри.

Але є один нюанс — послуга доступна лише офлайн, у точках продажу продуктів. Сьогодні цю технологію можна знайти в понад як тисячі косметичних крамниць у всьому світі. Була вона і в кількох найбільших українських точках продажу. Виробник обіцяє повернути її, щойно робота ритейлу у країні стабілізується.

Косметичний аплікатор для людей із порушенням дрібної моторики

Інклюзивність на б'юті-ринку — це не лише про збільшення відтінків косметики.

У 2023 пропонує рішення і для споживачів із порушеннями дрібної моторики. HAPTA — це невеликий аплікатор, який допомагає наносити помаду, полегшуючи її відкривання та нанесення. В основі — розробка компанії Verily, що займається технологіями у сфері охорони здоров’я. Гаджет працює на основі магнітного кріплення, повертається на 360° та нахиляється на 180°.

Спочатку аплікатор з’явиться в лінійці Lancôme лише для помад, але виробник обіцяє в майбутньому адаптувати його і для інших косметичних засобів.

Провести перевірку стану шкіри, пофарбувати волосся за лічені хвилини, відтестувати мейкап, не витрачаючи жодної краплі косметики та кастомізувати свого аватара у віртуальній реальності — все це можливо вже сьогодні.

Що запропонує індустрія краси споживачам завтра — спрогнозувати важко, адже швидкість впровадження технологій у галузь вражає. Напевне відомо лише те, що з кожним днем краса ставатиме дедалі доступнішою, інклюзивнішою, інтерактивнішою та технологічнішою.

ТЕКСТ
Інна Федотова
Фото
L’Oreal
Дизайн та верстка
Artycoders
Продюсер
Катя Глущенко
Менеджер
Яна Проценко
ПредставниЦЯ L’Oreal
Катерина Ануріна
Технології майбутнього
Які новинки вже змінюють б'юті-індустрію
Віртуальна екскурсія у новий офіс «L’Oréal Україна»
Какие
beautytech-стартапыработают в Украине
«L'Oréal Україна» продовжує співпрацю з акселератором Sector X