Бізнес, у якого є «сірі зони» у роботі з партнерами, діловій етиці, заборгованостях або оподаткуванню — слабкий. Він постійно знаходиться під ударом: якщо сумнівні факти та порушення вийдуть назагал, удар по репутації може бути таким, від якого не оговтаєшся. А ще — це ризики штрафів, санкцій та розірваних відносин з партнерами. Часто ці проблеми виникають не зі злого умислу, а через недогляд, помилки чи нерозуміння законодавства. А через повномасштабний наступ Росії на Україну у бізнесів з’явилися додаткові виклики, як законодавчі, так і етичні. Наприклад, пов’язані зі співпрацею з російськими компаніями та новими санкціями.
Щоб почуватися впевнено, у діловому світі створили інструмент під назвою комплаєнс-контроль. Він допомагає компаніям дотримуватися норм, законів та етики, доводити свою доброчесність міжнародним партнерам та у кризових ситуаціях бути впевненим, що правда на твоїй стороні.
Разом з UNIC AIN.UA з’ясував, що таке комплаєнс, хто такі комплаєнс-спеціалісти, де їх вчать та що це дає бізнесу.