У дитинстві Іра мріяла стати телеведучою — щовечора бути на телеекрані та об’єднувати родини, повідомляючи їм головні події дня. Але наскільки це перспективно? Сумніви приводять Іру на роздоріжжя — йти за мрією дитинства чи обрати більш перспективну професію.
адже це прямий шлях до кар’єри телеведучої
там теж ходять у ділових костюмах, аналізують великі об’єми даних, від яких залежить майбутнє
Журналістику
Облік та аудит
Даша вибирає КПІ: все-таки вуз престижний, а професія економіста зрозуміліша. Приїжджає в НАУ, щоб забрати документи, але їх не віддають. Під дверима - натовп таких же щасливчиків. В університеті кажуть: ми вже не працюємо. Це останній день подачі документів.
Чим більше Іра заглиблюється в навчання, тим більше розуміє, що це геть не схоже на її мрію. Але після завершення 4-го курсу, вона вирішує дати ще один шанс — піти на роботу за освітою. На жаль, сумніви підтверджуються — вона не аудитор. У компанії «великої четвірки» діють чіткі правила, які суттєво обмежують свободу та креатив, і дівчині швидко набридає.
Дати шанс аудиту та будувати кар’єру за освітою
Знайти ту сферу, де потрібна й аналітика, і творчості більше — наприклад, маркетинг
Цікаві завдання, є перспектива розвитку, але Іра зіштовхується зі стіною бюрократії та консервативних процесів. Нові ідеї та нестандартні рішення все частіше опиняються у «шафі ідей». Дівчині хочеться більше свободи та гнучкості від компанії. Після спілкування з другом із Genesis вона розуміє, що ці атрибути можна знайти в IT.
Іра обирає маркетинг та розуміє — це те, що треба. Вона приєднується до великої корпорації та будує кар’єру: з асистента до проджект-менеджера, а згодом — стає бренд-менеджером.
Колектив тут відмінний, робота приємна, але Даша впирається в стелю — вона вже всьому навчилася, хочеться щось міняти і рости далі.
Іра обирає маркетинг та розуміє — це те, що треба. Вона приєднується до великої корпорації та будує кар’єру: з асистента до проджект-менеджера, а згодом — стає бренд-менеджером.
Більше дізнатися про відкриті позиції в IT
Залишитися в маркетингу корпорації та будувати успішну кар’єру
Іра втомилася від бюрократії та йде познайомитися із СЕО Universe — продуктової IT-компанії, щоби дізнатися про можливі перспективи. Спілкування пройшло дуже легко та насичено, й було зовсім не схоже на формальну зустріч, тому, недовго думаючи, вона приймає пропозицію.
Перед нею з’являється новий виклик — два застосунки для смартфонів: сканер документів та геотрекер, які потрібно вивести в прибуток та рейтинг AppStore. Ірі дають необмежені ресурси та свободу експериментів.
Заручитися підтримкою нових колег і прийняти виклик
Не приймати виклик та повернутися в більш зрозумілу для себе сферу
Такі досягнення вразили СЕО Universe, і згодом Іру підвищують до Head of Marketing, а з появою нових напрямів бізнесу — до Chief Marketing Officer.
Іра ризикнула. Після спроб та помилок застосунок-сканер стає №1 в Японії, США й Латинській Америці, а трекер починає добре заробляти.
Колектив тут відмінний, робота приємна, але Даша впирається в стелю — вона вже всьому навчилася, хочеться щось міняти і рости далі.
Іра ризикнула. Після спроб та помилок застосунок-сканер стає №1 в Японії, США й Латинській Америці, а трекер починає добре заробляти.
Іра зібрала команду з 16 однодумців-маркетологів, яка просуває 10 продуктів. Окрім цього вона будує процеси, відповідає за ефективність маркетингових інвестицій і масштабує продукти на світовому ринку.
|
знайомтесь, ірина крайчик
Нарешті відчуваю, що опинилася на своєму місці. Як СМО я прагну максимально ефективно залучати у наші застосунки нових користувачів й утримувати існуючих. Мій головний виклик у майбутньому — масштабувати проєкти Universe і тим самим допомогти компанії стати успішним та стабільно зростаючим холдингом».
«Я навіть не мріяла, що у 28 років буду керувати такою командою. Обожнюю дивитися, як люди зростають. У них такий різний досвід: хтось прийшов з аудиту, хтось — із консалтингу, хтось — із бренд-менеджменту. Але всі швидко занурюються в діджитал-маркетинг, постійно навчаються новому й досягають відмінних результатів. А головне — закохуються у свою роботу, як і я.
Люблю маркетинг за ідеальний баланс між аналітикою і творчістю, за змогу самій вирішувати, що робити сьогодні: заглибитися в цифри чи генерувати нові ідеї для креативів.
Якщо вам не вистачає свободи та креативу, дивіться відкриті вакансії в Universe і надсилайте своє CV.
Матеріал підготовлено за підтримки Universe Що це означає?
ДИЗАЙН
Анна Шулик
ІДЕЯ
Яна Проценко
ПРОДЮСЕР
Анастасія Михалюк
ІЛЮСТРАЦІЇ
Анастасія Сиваш
Євгенія Москальчук
ПРЕДСТАВНИК UNIVERSE
ВЕРСТКА
Іван Малиш
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.