Матеріал підготовлено за підтримки рекламодавця.
UNIQA UKRAINE
ШВИДКІСТЬ
Мені важливо, щоб було легко зробити ключову задачу — записатися на прийом до лікаря. І це можна зробити за 1 хвилину.
Іван Міщук
YouTube-менеджер AIN
ТОЧНІСТЬ
Найкорисніші функції для мене — це онлайн-консультація та подання консультативного висновку для відшкодування ліків.
Віктор Коломієць
Дизайнер Molfar
ПРАКТИЧНІСТЬ
Користуюся застосунком майже кожного разу, коли потрібно записатися до лікаря. Він допомагає швидше та зручніше розв’язати медичні питання.
Оксана Сівірян
HR-manager AIN&Molfar
Щоб бути ближчими до своїх клієнтів, прогресивні компанії активно впроваджують інновації у свою повсякденну діяльність: створюють спеціальні застосунки, використовують штучний інтелект і максимально спрощують надання послуг.
Таким шляхом рухається UNIQA — страхова компанія, яка працює на українському ринку 31 рік і постійно покращує свій сервіс.
У жовтні 2024 року компанія випустила оновлену версію myUNIQA Ukraine. Команді розробки та розвитку вдалося залишити всі переваги попереднього застосунку, а також підсилити ту частину, що стосується безпеки персональних даних.
У новій версії розробники повністю орієнтувалися на відгуки та побажання клієнтів, тому більшість покращень з’явилися саме завдяки користувачам myUNIQA.
Відтепер користувачі myUNIQA мають особистого помічника на основі штучного інтелекту, який детально аналізує стан здоров’я та орієнтує, наскільки критичним є похід до лікаря.
Особливість інтелектуального помічника перевірки симптомів Symptomate — це те, що він фактично виконує роль вашого особистого медичного асистента.
Щоб повідомити про недуги, просто оберіть потрібну частину тіла на аватарі та додайте більше інформації про свої симптоми.
Symptomate аналізує дані, дає їм первинну оцінку, вираховує серйозність ситуації, пропонує свої діагнози та можливий варіант лікування. За потреби — скеровує на більш професійну консультацію до лікаря. Її можна отримати як онлайн, так і офлайн.
З інтелектуальним помічником перевірки симптомів простіше описати лікарю свій стан, що значно полегшує роботу медичних працівників.
Чому страхова компанія UNIQA довіряє Symptomate? Ця технологія має статус медичного сервісу класу ІІа в Європі, нею користується близько 10 мільйонів користувачів.
10,567 людей
рекомендують застосунок
Якщо ви відчуваєте необхідність звернутися до лікаря, ви можете зробити це відразу в застосунку. Один з варіантів — організувати онлайн-консультацію через відеозв’язок чи чат. Якщо ваша ситуація потребує офлайн-візиту, знайдіть найближчу лікарню за геолокацією та запишіться на прийом у будь-який зручний час.
Дізнатися більше
Основна мета цифрового застосунку myUNIQA — спростити та пришвидшити звичну комунікацію. Загалом це win-win історія для обидвох сторін: співробітники можуть фокусуватися на більш глобальних завданнях, а клієнти — отримати потрібну інформацію за декілька хвилин.
Таким чином використання myUNIQA зменшує навантаження на лінію асистансу, а це означає швидшу обробку запитів від клієнтів, де потрібна залученість працівників. UNIQA — це компанія №1 на ринку України, яка постійно задає тренди на ринку корпоративних рішень з добровільного медичного страхування.
Користуюся ним відповідно до стану здоров’я: коли щось заболіло, то насамперед “йду” в застосунок і записуюся до лікаря на огляд. Це вигідно, бо вказую зручні слоти щодо часу, дати й локації, а вже консультанти підшуковують клініку, де мене зможуть прийняти.
У застосунку дуже простий і зрозумілий інтерфейс, який не перевантажений кількістю пунктів у меню. Мені важливо, щоб було легко зробити ключову задачу — записатися на прийом до лікаря. І це можна зробити за 1 хвилину
Іван Міщук
YouTube-менеджер AIN
Використовую застосунок myUNIQA від 1 до 5 разів на місяць. Найкорисніші функції для мене — це онлайн-консультація та подання консультативного висновку для відшкодування ліків
Віктор Коломієць
Дизайнер Molfar
Такий підхід значно полегшує процес лікування, починаючи від самостійної діагностики завдяки інтелектуальному помічнику перевірки симптомів Symptomate і завершуючи автоматичним оновленням і збереженням потрібної інформації.
Користуюся застосунком майже кожного разу, коли потрібно записатися до лікаря. Він допомагає швидше та зручніше розв’язати медичні питання. З можливих покращень — це те, щоб комунікація з працівниками асистансу щодо уточнення запису до лікаря також відбувалася через чат
Оксана Сівірян
HR-manager AIN&Molfar
Після консультації висновки лікаря автоматично підвантажуються в застосунок. Тут ви також зможете переглянути всі призначення та додаткові рекомендації щодо лікування. За потреби можна самостійно прикріпити необхідні документи до медичної картки.
Із застосунком myUNIQA можна не турбуватися, що ваша історія лікування зникне чи загубиться. Вона постійно зберігається в застосунку, гарантуючи цілодобовий доступ до необхідних даних.
Якщо у вас є застраховані діти, ви можете синхронізувати дані у своєму застосунку, отримати цілодобовий доступ до медичної картки та історії звернень дитини.
Завдяки застосунку myUNIQA найцінніша інформація зібрана в одному місці та постійно оновлюється.
01
Використання застосунку економить час клієнта. Тут можна знайти детальну інформацію про договори, умови страхування та отримувати систематичні нагадування про необхідність продовження угод.
02
UNIQA крокує в ногу з часом, тому починає активно використовувати системи штучного інтелекту у своїй роботі. З жовтня 2024 року став доступним інтелектуальний помічник перевірки симптомів Symptomate, який допомагає локалізувати недуги, чітко сформулювати симптоми, запропонувати ймовірні діагнози, дати рекомендації щодо лікування, за необхідності — скерувати до лікаря.
03
Уся ваша медична історія в одному місці. Відтепер історії хвороби, медичні рекомендації чи призначення лікаря структуровані в myUNIQA. Якщо потрібно, ви можете самостійно підвантажити необхідні документи.
04
Можливість отримати онлайн-консультацію чи записатися на прийом у найближчу лікарню в будь-який зручний для вас час.
05
Страхові поліси, договори, медичні історії — це інформація, яка вимагає підвищеного рівня захисту. Розробники myUNIQA інтегрували двофакторну аутентифікацію та верифікацію CIAM Microsoft.
UNIQA, як лідер ринку, активно формує майбутнє медичного страхування в Україні. Ми постійно вдосконалюємо процеси взаємодії з нашими клієнтами, робимо їх швидшими, прозорішими та більш орієнтованими на потреби сучасного споживача.
Олена Ульє
Голова правління UNIQA Україна
Партнерства з іншими компаніями — це найвищий рівень турботи про користувачів. Окрім доступу до страхової історії та інтеграції штучного інтелекту, компанія UNIQA інтегрує у свій застосунок сервіси Liki24, Tabletki.ua, DrELEKS, SYNEVO та європейські системи документообігу.
Якщо інтелектуальний помічник перевірки симптомів Symptomate на основі штучного інтелекту аналізує ваше погане самопочуття, то система Ender Turing контролює якість отриманих послуг у режимі реального часу.
До уваги береться кожна комунікація незалежно від того, чи відбувалася вона у форматі дзвінка, чи чату. Система відразу інформує відповідальних співробітників про негативні відгуки клієнтів чи критичні ситуації. Важливо зазначити, що Ender Turing виявляє потенційно проблемні сценарії. Це допомагає уникнути їх ще до того, як вони можуть виникнути.
Окрім системи Ender Turing, страхова компанія UNIQA використовує платформу Qualtrics, щоб отримати та проаналізувати зворотний зв’язок від користувачів. Вона систематично проводить опитування, дає можливість клієнтам оцінити рівень задоволеності, залишити коментарі, відгуки та побажання. Негативні відгуки опрацьовуються індивідуально.
UNIQA працює на українському ринку 31 рік. Компанія постійно розвивається, інтегрує інноваційні технології та знаходить нові партнерства, щоб забезпечити швидкий і зручний доступ до страхових і медичних послуг.
4,58 за 5-бальною шкалою
оцінка якості обслуговування UNIQA
92% опитуваних клієнтів
задоволені послугами страхової компанії
наші клієнти