Від 2015 року українська компанія PayForce займається розробкою фінтех-рішень повного циклу. Вона була заснована вихідцями із банківського сектора, котрі чудово розуміли болі та потреби своїх потенційних клієнтів. Це дозволило команді швидко перетворити бізнес на надійного партнера для таких великих гравців фінансового сектора та ритейлу як
KredoBank, «Банк інвестицій та заощаджень», «Індустріалбанк», «Комерційний індустріальний банк» та АMIC Energy.
AIN.UA поговорив із Тетяною НіколенкоТетяною Ніколенко, співзасновницею та заступницею СЕО PayForce, й у спільному проєкті розповідаємо детальніше, які послуги надає компанія та чим її експертиза і набір рішень унікальні для українського ринку.
Платформа онлайн-банкінгу для фізичних осіб, ФОПів та юридичних осіб — це основне рішення, яке інтегрували у себе понад 10 банків для дистанційного обслуговування своїх клієнтів. Вона — багатомодульна, що дозволяє клієнтам обирати той рівень функціональності, який відповідає їхнім бізнес-потребам. Це означає, що на старті бізнес може обрати для себе базовий набір фічей, таких як реєстрація продуктів, користувачів, відкриття депозитів, кредитів, управління картками, платежі та перекази а у процесі розвитку системи— інтегрувати нові, адаптуючи до своїх бізнес-процесів.
PayForce розробляє велику кількість додаткових модулів і на сьогодні має понад 50 успішних впроваджень.
Ось лише деякі з них:
«У наше рішення входить також адміністративний модуль — це універсальна відокремлена система управління всіма функціями онлайн-банкінгу. У ній можна налаштовувати продукти — вимикати чи вмикати модулі, дивитися сесії клієнтів, управляти комісіями, лімітами тощо. Вона дозволяє гнучко керувати банерами, діплінками, відправляти рекламні пуш повідомлення та швидко реагувати на будь-які зміни у чинному законодавстві використовуючи широкий набір конфігурацій»
Тетяна Ніколенко, співзасновниця та заступниця СЕО PayForce
Тетяна Ніколенко, співзасновниця та заступниця СЕО PayForce
Завдяки тому, що рішення PayForce — адаптивні, ними користуються і бізнеси з фінансового сектора, та ритейл. KredoBank, «Банк інвестицій та заощаджень», «Агропросперіс Банк», «Індустріалбанк», «Комерційний індустріальний банк» та АMIC Energy серед них.
Окрім цього, продукти компанії будуть корисними й для інших бізнесів, в основі яких фінтех-складова: фінансових компаній та кредитних установ, а також страхових компаній.
Одна із переваг компанії PayForce у тому, що вона надає послуги повного циклу розробки фінтех-продуктів, що також охоплює написання технічного завдання для клієнта та створення індивідуального дизайну.
«Ми можемо створювати дизайн під кожен банк, у нас для цього є in-house-команда, або використовувати готові лінійки мобільних додатків з базовим інтерфейсом за бажанням клієнта. Також ми самостійно готуємо технічне завдання з урахуванням особливостей бізнес-процесів кожного клієнта — маємо для цього необхідну експертизу. Окрім цього, наша система має відкриті API, що дає нам можливість легко імплементовувати будь-який дизайн, який для нашого клієнта розробила інша дизайнерська компанія»
Тетяна Ніколенко, співзасновниця та заступниця СЕО PayForce
Паралельно із розробкою системи онлайн-банкінгу, PayForce також займається токенізацією карток та інтеграцією цих функцій в мобільний банкінг. Завдяки цьому клієнти банків можуть здійснювати оплату через Аpple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY.
Одна із переваг компанії PayForce у тому, що вона надає послуги повного циклу розробки фінтех-продуктів, що також охоплює написання технічного завдання для клієнта та створення індивідуального дизайну.
Тетяна Ніколенко, співзасновниця та заступниця СЕО PayForce
Паралельно із розробкою системи онлайн-банкінгу, PayForce також займається токенізацією карток та інтеграцією цих функцій в мобільний банкінг. Завдяки цьому клієнти банків можуть здійснювати оплату через Аpple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY.
«Це дуже зручно, оскільки цей функціонал ми інтегруємо одночасно із розробкою системи онлайн-банкінгу. Для банку ми виступаємо єдиним вендором, тому цей процес проходить швидко, безшовно і знімає потребу клієнтів шукати когось іншого для розробки цього модуля.
Банки ж відразу мають можливість відправити картки із мобільного додатку у гаманці Apple Pay, Google Pay та інші»
Окрім відкритості АРІ та багатомодульності, ключовий продукт для обслуговування клієнтів PayForce сам по собі має ряд інших переваг та особливостей. Зокрема, єдиний інтерфейс для обслуговування фізичних осіб та ФОПів у одному додатку, з відображенням всіх продуктів на одному екрані та можливістю здійснювати перекази з рахунку ФОП на рахунок фізичної особи, не перемикаючись між екранами.
Водночас тепер, коли більшість компаній активно виходять на міжнародні ринки, а все більше глобальних бізнесів цікавляться українським ринком, PayForce має усі необхідні ліцензії та сертифікати, а також досвід інтеграції з більшістю процесингових центрів як України так і Європи аби інтегрувати свої модулі у системи європейських банків. При цьому, однією із найважливіших переваг роботи з PayForce є «золота ліцензія».
«Компанія передає невиключні права інтелектуальної власності на програмний продукт замовнику, що дає клієнту абсолютну гнучкість та впевненість у майбутньому, адже разом з правами ми передаємо вихідний код на продукт»
Дмитро Гавриков, засновник та CEO PayForce.
Дмитро Гавриков, засновник та CEO PayForce.