ЯКІ ВИКЛИКИ ЧЕКАЮТЬ МАЙБУТНІХ ЧЛЕНІВ КОМАНДИ ВАНІ?
Перетворити фановий додаток на соціальну платформу
Зараз всі користуються Reface як інструментом – зайшов, пофанився, надіслав друзям. Однак найближчий рік нам потрібно запустити нові механізми і функції додатку, які мотивуватимуть користувачів залишатися з нами довше. Так, ми будуємо соцмережу. Середній показник ретеншну соціальних мереж дуже високий – 20-30% на 30-ий день. Створити продукт, до якого люди хотіли б повернутися через місяць, – дуже непростий челендж. Але у нас є ціль розсунути вищу лігу і стати поруч з TikTok, Snapchat, Instagram і т.д.
Будувати продукт не на референсах, а на основі власних досліджень
Більшість фіч, які ми запускаємо, не мають референсів. Ми не будуємо додаток для медитації чи бігу, і не можемо підглянути досвід інших успішних стартапів. Для того, щоб збудувати Reface 2.0 знадобиться багато креативу і досліджень. Щомісяця ми проводимо по 50 інтерв'ю з користувачами з усього світу, вручну перевіряємо всі гіпотези і проводимо по кілька десятків А/Б тестів.
Закопатися у продуктову аналітику і стати pro в роботі з інструментами
Ми користуємося найкращими інструментами для продуктової і маркетингової аналітики. Серед кількості наших даних можна легко загубитися, але для тих, хто хоче навчитися працювати з Amplitude, AppsFlyer, Braze – це реальний шанс попрактикуватися і стати pro спеціалістом в аналітиці.