За результатами
досліджень, 68% керівників компаній в усьому світі вважають, що ризики, пов'язані з кібербезпекою компанії, зростають. Менше половини (47%) з усіх опитаних заявили, що їхні компанії «дещо готові» («somewhat ready») до кібератак, але побоюються, що є частини бізнесу, які не зможуть повноцінно протистояти кібератакам. 4% керівників же заявили, що не готові до атаки взагалі. Останній показник може бути незначущим, але екстрапольовано це означає, що до атак
не готова кожна 25-а компанія світу.
Ситуація, коли всі усвідомлюють загрозу, але лише одиниці готові повноцінно їй протистояти, не може не хвилювати та не насторожувати — адже серед таких компаній можуть бути ваші партнери або постачальники послуг, і атака на них може потенційно призвести і до атаки на інфраструктуру вашої компанії.
Існує хибний стереотип, що хакерів насамперед цікавлять великі компанії. Насправді майже половина всіх кібератак спрямована на малий та середній бізнес, втрати якого можуть бути масштабними, адже зазвичай їхні сайти незахищені від зломів та витоків даних.
Як і у більшості великих міжнародних організацій, у lifecell працює підрозділ інформаційної безпеки, який, зокрема, надає послуги компаніям з діагностики ресурсів та виявляє незахищені місця. За результатами проведеного аудиту фахівці з інформаційної безпеки компанії надають рекомендації щодо виправлення недоліків, а також інструкцію з налаштування комплексної системи захисту — програмного забезпечення та обладнання, що захищає від хакерських атак та витоку даних. Фахівці з кібербезпеки компанії lifecell Анатолій Покоса та Євген Белай розповіли AIN.UA про musthave-заходи для забезпечення належного рівня кіберзахисту компанії.