Завдяки швидкому розвитку технологій не лише хмари, а й інші послуги з преміум-сегменту переходять у буденний формат. Один з прикладів — Big Data. Сьогодні компанії все більше відкривають для себе можливості великих даних. Ще буквально два роки тому цей інструмент був доступний лише невеликій кількості клієнтів і на індивідуальне замовлення. А зараз великі дані стали буденною частиною щоденної роботи, зокрема вони допомагають працювати з наявними клієнтами, шукати нових, комунікувати з певними аудиторіями, визначати найкращі місця для відкриття магазинів, покращувати транспортну інфраструктуру та робити багато чого іншого.
Так, «Київстар» сьогодні виділяє 4 головних напрямки використання Big Data:
– інструменти маркетингу (включає таргетовану комунікацію, таргетинг у реальному часі, digital-рекламу, аналіз комунікацій та їхній розвиток);
– аналітика на основі великих даних (портрет клієнта, моделювання look-alike, heatmaps і геоаналітика, відео та аудіоаналітика);
– покращення бізнес-процесів (Sim Check, скоринг, лідогенерація);
– хмарні рішення під ключ (аналітичні рішення, міграція потоків, оптимізація витрат).
То як це працює в маркетингу? Скажімо, для більш вдалої рекламної кампанії за допомогою великих даних спершу можна проаналізувати та детально визначити портрет клієнта (вік, стать, захоплення тощо), далі провести таргетовану комунікацію, розіславши повідомлення саме тим, хто із найбільшою ймовірністю може придбати товар й оптимізувати таким чином свої витрати, адже попадань у ціль буде набагато більше, ніж зі звичними підходами.
Дієвість таргетованої комунікації в тому, що SMS-повідомлення про подію чи продукт отримує лише зацікавлений клієнт. Як правило, це працює так: спершу клієнт готує перелік критеріїв для розсилки, визначаючи найважливіші для свого покупця риси — вік, стать, інтереси, місце проживання тощо. На другому етапі «Київстар» надсилає повідомлення саме тим абонентам, які відповідають заданим критеріям. Важливий момент: для визначення цільової аудиторії розсилки «Київстар» працює лише зі знеособленими даними — використовує математичні моделі й аналізує узагальнені характеристики використання абонентами телекомунікаційних послуг.
Така розсилка призводить до збільшення конверсії, допомагає залучити нових клієнтів, а також допомагає оптимізувати маркетингові витрати. Тому клієнту-замовнику після проведення розсилки надається відповідна статистка, щоб він міг краще оцінити ефективність промокампанії.
Детальніше дивіться у відео ↓